Sängdags.

Nu är det sängdags för mig. :) Ska ju upp tidigt imorn igen, barnvakt ännu en dag. Sista dagen för den här gången iaf, hopps de ringer om hjälp fler gånger. Lite extra chash är aldrig fel, eller vad säger ni? ;) Älsklingen hoppade i säng för ett tag sen, och nu följer jag hans spår fast i min egna kalla tomma säng. :( Önskar han låg i min istället. :) Det hade känts mycket bättre då. :D:D

Men på torsdag, förhoppningsvis, ifall jag inte är allt för trött så åker jag till honom. :):) Längtar att få vara i hans famn igen. =)=) Så mysigt. Nä, godnatt på er. :)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* JOSEFINE

god morgon sötnos, hoppas du får en bra dag!

2008-07-23 @ 09:12:41 | http://josefiner.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

du är inte alls för trött då ;)

2008-07-23 @ 18:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback