Söndag, 13 juli.

Hello.
Då är jag hemma igen, eller varit det några timmar. Bara inte orkat skriva här. Börjat bli segt, och jag har dåligt med idéer på vad jag ska skriva. Och har ingen ork att jaga läsare längre. Kanske ska lägga ner den här bloggen ett litet tag och ta tag i mitt egna normala liv...? Men innan dess, så ska jag berätta om helgen. =)

Fredagen
Tog halv två bussen till älsklingen, käkade middag och tog det lugnt. Vi var egentligen bjudna på SingStar-kväll hos en av Johans klasskompisar, men eftersom det var så få som hade "anmält" sig så bestämdes det att det skulle blir en annan gång, då fler kunde komma. :) Vilket iofs var bra, för då fick jag en kväl med älsklingen istället. ;);) Med läsk, godis och tv/film-tittanden.

Lördagen
Vaknade upp vid 12 tiden, älsklingen satt redan och spelade lite grann. Efter frukosten så satt han vid datorn och jag tittade på film och läste ut boken "TYSKUNGEN". :) Kommer recension strax på den. På eftermiddagen och resten av kvällen så regnade och hagldade det så otroligt mycket. + att det åskade som f*n trodde jag skulle dö. :P hahah. Iaf, så tog vi oss upp till pizzerian och beställde pizza när det var uppehåll. (trodde vi ja...) Började regna när vi kom ut och fortsatte hela vägen upp. Men när vi gick hem var det uppehåll. :):) Som man säger, efter regn kommer solsken. ;)

Söndag
Sov dåligt, vaknade upp 2-3 ggr. :( Vaknade sen vid 11 och gick upp, käkade minibagetter till frukost. :D Jättegott. Tog sen 13.19 bussen hem. Men fortsatte upp till min moster, då mina föräldrar + mormor och morbror var där på fika. Fick smaka äppelpaj hon hade "fuskbakat" ;) Ni vet sån där som gått på reklam man kan lägga i frysen och ta upp bara. :) Jättegod faktiskt. Borde köpa hem några sånna tror jag. :D

Och nu sitter jag här framför datorn, och börjat läsa lite i körkortboken. ;) Har ju haft mitt körtillstånd i 3 år nu och det gäller bara i 4 år, så nu är det dags att skrapa fram pengar till körkortet. (försöka ta mig till arbetsförmedlingen i veckan)

Så har min helg sett ut, vad har ni gjort?
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback