Tisdag, 15 juli.

Hej där.
Hoppas ni haft en bra dag hitills. :) Ännu en dag med fint väder. :D Solat kanske ni har gjort, eller? Själv har jag varit i Forum Nacka på arbetsförmedlingen, gick bra. :) Fick med mig lite broshyrer osv. Och ska på ett informationsmöte i augusti. Så nu ska jag ut och leta jobb. Och hoppas på att jag hittar något bra som intresserar mig.

Hann också med en liten shopping, i bokhandlen. ;) Ovanligt? :D Fick med mig hem 4 böcker, ni vet det där köp 4 betala för 3. :P Så nu ska jag läsa för hela slanten. ;) Det blev två böcker skrivna utav Camilla Läckberg och två utav Sophie Kinsella. :D Jättebra författare båda två.

Och nu ska jag byta om till lite bekvämare kläder, så som mjukis. Har gått i jeans idag och kan inte göra det hemma, fråga mig inte varför. :P Men så är det bara.

Hoppas ni haft en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Agge

hehe, jo lite uttråkad och rastlös är jag här ute på landet, annars inte så mkt att klaga på:) tänkte springa en runda nu.

Sjdå?

2008-07-15 @ 17:22:55 | http://agge44.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* camilla

stjälvklart har det blivit solande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback