Tisdag, 22 juli.

Hej bloggen.
Den låånga pausen som jag tänkt att ha blev inte så lång som jag trott, älsklingen tyckte jag skulle fortsätta skriva här eftersom jag gillar det väldigt mycket. Och se att ni gillar det jag skriver och alla designer jag gör åt er också. :) Så detta kommer fortsättas, dock inom vissa ramar. Inte allt för personliga tankar och saker. Kan komma att påverka mitt förhållande till familjen, vilket jag inte vill.

Men som sagt, min dag har varit helt okej. :) Var barnvakt mellan 9-17. Och de småtjejerna jag hade hand om idag var jättegulliga, ena ska börja 1:an alltså är hon 7 år. Och den andra tjejen är 4 år. :) Men ändå så pass utvecklad man kan tro att hon är 6-7 år. :P:P Började dagen med buss till dem och så spelade vi lite spel, pussel bl.a. Och sen blev det lite hoppande på stuttsmatta. :D Och därefter lite filmtittande, "My Little Ponny". :D:D:D Det du älskling. ;);) Sen packade vi strandväskan och gick ner till stranden, hade med oss lite dricka, pannkakor och frukt som vi satt där och mumsade på. :D Rätt kallt i vattnet, men när man väl kom i så var det jätteskönt. :D Fått lite färg också, känner jag. Hettar i ansiktet och på axlarna. :D:D Sen när klockan närmade sig 15.30 så packade vi ihop och gick tillbaka för att hoppa lite till. :P:P Sen blev det 17.22 bussen hem.

Käkade plättar med sylt hos mormor, gick därefter upp och kollade datorn. Men inget speciellt hänt på den så jag la mig i sängen och där somnade jag och sov i 30-45 min. Jag, trött, nä vadå? :P:P haha. Och kl.20.00 kom mormor och morbror upp och tittade på allsång tillsammans. :) Jag tyckte faktiskt det inte var så speciellt bra idag, kanske ett få tal framförande. Men det har varit bättre artister där. :P

Och nu ska jag byta om, för att ut och springa den där 1 km igen. :) Önska mig lycka till.
Hoppas också ni haft en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lexie

åh vad gott med plättar :D

2008-07-22 @ 23:01:31 | http://musicofc.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Elin

välkommen tillbaka :P :)

2008-07-22 @ 23:07:41 | http://elinwiberg.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Fia

My little ponnyyyy!<3<3<3<3<3

;D;D

2008-07-23 @ 07:11:31 | http://ffiaw.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Oj, jag ser att jag har missat en hel del när jag var borta. Tur att du bestämde dig för att fortsätta blogga!

2008-07-26 @ 10:48:38 | http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback