Torsdag, 24 juli.

Hej bloggens alla läsare. :)
Hoppas ni sovit bra, det har jag väl också gjort till och från. Eftersom jag inte kan ligga på min högra sida då jag brände axeln och låret lite grann. :P Men ska man vara fin får man lida pin, är det inte så man säger. =) hehe.

Familjen har åkte iväg till Forum Nacka, syrran skulle göra det här syntestet för att få intyg om tillstånd till sitt övningskörning. :) Hoppas hon har bra syn då, hon är nämligen lite orolig för det. :P hehe. Samtidigt skulle mamma och mormor och kolla deras syn. Så de kommer väl hem frammåt eftermiddagen sen skulle jag tro. Men inte före halv 2 tror jag, för då åker jag nämligen till älsklingen. :):) Och möter honom på tåget ifrån Väsby för att sen åka hem till honom. :):)

Så ser väl min dag ut, alltså att jag ska åka till älsklingen. Men innan dess ska jag duscha och packa väskan. Tar inte med datorn den här gången heller, orkar inte det. Ska jag blogga så gör jag det ifrån älsklingens dator. Vilken är mycket snabbare än min. ;);) hihi

Hoppas ni får en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sanna

håller med, palla blogga när man är med pojkvöännen :DD

2008-07-24 @ 10:07:32 | http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback