Torsdag, 31 juli.

Hello bloggen. =)
Sista dagen i juli då, jisses vad denna månad har gått fort. Eller vad säger ni läsare? Snart börjar skolorna igen och jag sitter här hemma utan jobb... Hm, jag måste hitta ett snart. Jag kan inte gå hemma hela hösten bara i väntan på operationen som jag för övrigt inte vet någonting om.... Känns inte så jättekul kan jag säga, men jag biter ihop och tar dagen som den kommer. ;) Det är väl det man ska göra, right?

Men iaf, idag då är det inte så mycket planerat. Vaknade vid 10 ungefär. Rusade upp för att se om min familj åkt ännu, de åker ju till Värnamo idag. Eller de har åkt nu iaf. För några minuter sen. Men iaf, jag rusade upp då vid 10 men de hadeinte åkt ännu då. Illa om de åkt utan att säga hejdå, iofs brukar de inte göra det. Men man vet aldrig. :P

Annars så åker jag till älsklingen imorn eftermiddag. Sen har han match på lördag, får se om jag följer med, annars stannar jag hemma hos honom. :) och sen åker jag hem på söndagen någon gång.

Hm, ja... Så ser väl min helg ut. Hur ser din ut? =)
Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* chriszy

sv: tack detsamma :)

fin design du har ;D

2008-07-31 @ 12:41:41 | http://chriszys.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Kattis

Hejsan!

Tack detsamma!

Passa på att njut av värmen medn vi har den.

Må gott!

2008-07-31 @ 12:44:56 | http://kattis11.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Kattis

Ja, jag ska sätta mig uten en stund till och lyssna på en ljudbok.

Kanonläge.

2008-07-31 @ 12:49:23 | http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback