Gone.

Nu har älsklingen gått på träning. Och jag sitter här framför datorn och samtidigt tittar på tv. =) Sitter och tittar hur många som är med i designtävlingen också, fått det till över 10 st iaf. :) Fortsätt kika in och var med du också. :):)

Många kanske tycker jag tjatar en hel del om designen, men hur kul är det att sitta mellan 20-60min med att göra en design och sen vill ingen vara med i tävlingen. Tycker det är grymt onödig tid som jag lagt ut då eller hur? Någon som håller med om det kanske och sluta då gnäll om tjat eller om att det är en "pinsam design-tävling" osv. Tack!



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Åsa

Jag vill vara med. Min sida har ju en sån sjukt kass design så att det inte ens är en design, bara en ful färg liksom. Alltså. Jag borde vinna för att jag är så kass på sånt här och aldrig annars kommer få nån vettig blogg ;) Jag håller tummen! Kram Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback