Lördag, 28 juni.

Godmorgon bloggen. =)
Hoppas ni är minst utvilade som jag efter nattens sömn. :) Vaknade för några minuter sen, kanske 15, av att älsklingen pussade mig på ryggen. Åhh, underbart att vakna upp till det kan jag lova. :D

Och just nu sitter jag här vid datorn, ska snart tjata på pojken att äta frukost. :P:P Han sitter nämligen och spelar något spel på sin "super" dator. :P Och jag kan rapportera att min röst inte är bättre, fasiken, jag förstår inte vad som har hänt. Jag har inga andra "förkyldningssymtom". Men jag hoppas att den kommer tillbaka så småningom.

Idag då, lördag, hm inga planer alls. Bara ta det lugnt, tar väl och tittar på någon film i eftermiddag/kväll. Vi får se.
Har ni några lördagsplaner? Vadå? ;)

Hoppas ni får en bra och trevlig dag, så hörs vi.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Hmm, jag känner mig inte utvilad konstigt nog, knäppt det där!





Vad spela han för spel då på "super" datorn?

2008-06-28 @ 13:08:18
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* emma

jag ska om en halvtimme åka till ett bröllop där min brorsas tjejs kompis ska gifta sig och jag ska fota dem :S så det är mina lördagsplaner ^^'

2008-06-28 @ 13:26:19 | http://somethiing.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sofia

Svar: Tack detsamma! :) Förresten har du jättefin blogg!

2008-06-28 @ 13:41:01 | http://tastylips.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jen

allt bra? :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Linda

kul blogg fin också ;)



tack detsamma :)

2008-06-28 @ 13:51:22 | http://loserangel.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* caroline

jag är också lite förkyld nu,

2008-06-28 @ 14:37:19 | http://pedofil.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* mia

fin blogg, ha en bra dag du oxå! xP

2008-06-28 @ 14:58:27 | http://bblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback