Måndag, 2 juni.

Godmorgon. =)
Jag har nyligen kravlat mig upp ur den varma och mjuka sängen och möttes av sol. :D:D Jippi. (trotts att jag dödade en stoor spindel igårkväll) Ska strax käka lite och sen ut för att måla utemöblerna en gång till. :P Lite till färg får jag nog på det va? :D

Idag då, som sagt frukost sen måla igen. =) Sen ska jag fixa mig lite grann, tänke duscha osv. Tar halv3 bussen till stan för att möta älsklingen som varit på någon bio med klassen inne i stan. Senare åker vi hem till honom. :) Träning för honom ikväll också, bloggning för mig. ;);) Måste uppdatera lite mer, va? ;)

BTW, fick ett jättegulligt mail igår ifrån Linn. :):) Tack så mycket tjejen. Det värmde verkligen. =)=) Jag lovar att uppdateringarna ska skärpas. :P Tycker ju själv att det är tråkigt med bloggare som inte uppdaterar och så har blivit en av dem. :P Hehe. Vill du skrivia en liten rad till mig, så tveka inte. =) Det behöver inte handla om någon design osv, skriv vad du känner och tycker om min blogg. =) Jag kan ta kritiken isåfall. ;) Mail: [email protected]

Men iaf, frukost nu. :D:D
Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Ida

Hoppas du får en bra dag :)

2008-06-02 @ 10:49:17 | http://hittaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback