My second home.

Då sitter jag i Märsta just nu, hos älsklingen. Tog 1-bussen hemmifrån mig och kom hit strax efter 15-tiden. Käkat lite Maltesers också. =) MUMS, säger jag bara. Dock käkar jag extra-tuggummi ni så jag skyddar mina tänder. :) Smart va? :D

Iaf, rätt fint väder idag va? Solen har lyst på så att det varit otroligt varmt på både buss och tåg. Men äh, man ska inte klaga. Snart är det snö igen........

Ikväll severas det pannkakor som alltid hemma hos älsklingen på torsdagar, senare ska han iväg på träning och jag ska blogga är det tänkt, ska också lotta ut en vinnare av den femte designutlottningen som pågår fram till 20.00 ikväll. Så kika in här och lämna en liten kommentar om du är sugen på att få en chans att vinna. =) Annars är det inte så mycket planerat ikväll, har ni några kvällsplaner? Vadå? =)

Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback