Nyklippt. =D

Dåså, är man hemma igen eller har varit det 1 timme snart. :P hehe, var tvungen att käka lite bara så jag tog en risifrutti som stog i kylen. (var min :P) Med hallonsmak, den enda av dem jag äter. :) Japp, jag är kräsen men det ska vi inte gå in på nu va. :P haha

Iaf som sagt, nyklippt är jag. Hon tog 2 cm sa hon men känns och ser ut som mer. :P haha, ähh det spelar ingen roll. Huvudsaken jag har klippt av de äckligt slitna topparna nu till sommarn, sol och bad. :) Om det blir något bad för mig vill säga, är en badkruka också minst sagt. ;) Fler än mig kanske också?

Bilden till vänster här är nytagen, för inte ens 10 min sen. Alltså ser ni mitt nyklippta hår där. =) Fiiint va? :D Jag älskar min färg, dock vill jag ha bort de ljusa slingorna nu och färga det svart för att sen få min naturliga färg tillbaka vilket är kastaniebrunt. =)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

GUD VA FINT HÅR DU HAR :P

2008-06-17 @ 17:48:27 | http://malinhedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback