Onsdag, 4 juni.

Hello. =)
Första uppdateringen nu, det måste ni ha förstående för det för att min mormor fyller 80 år idag. :D Så säg nu grattis allihopa så blir hon glad. ;)

Japp, grymt trött är jag nu alltså. Gick upp vid 11 ungefär, tog en promenad med hunden samtidigt som mamma skurade golvet. Mötte farmor och farfar vid bryggan vid 13-tiden. Tog emot smörgåstårtorna farmor gjort. Grymt goda!! :D:D Och vid 13.45 så tog jag en till promenad med hunden (igen) för att möta pappa. Sen strax efter 14 ungefär kom de första gästerna och sen rullade det in fler och fler. :):) Nästan hela släkten på mammas sida kom. Kul att träffa alla igen faktiskt, länge sen ju. =)

Och när många av gästerna eller alla nästan faktiskt, endast farmor och farfar + mammas kusin och hennes man är kvar just nu. Har precis badat i bubbelpoolen med mammas kusin, syrran och mormor. =) Till och med farfar var i ett tag. :D:D Haha, vattnet svämmade över. :P:P

Nä, nu ska jag nog ta tag i pappa som halvsover i min säng. :P
Ha det bra
KRAMAR




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Vad mysigt! Det är alltid trevligt att träffa släktingar =)

2008-06-04 @ 23:23:38 | http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback