Second home.

Hello bloggen. :P
Då sitter jag framför älsklingens dator i Märsta. Mitt andra hem typ. :P Sitter och tittar på "Du är vad du äter". Lär mig inget, ska nog byta kanal. :P haha.

sa ju att jag skulle ta halv3 bussen hemmifrån, tog istället en tidigare. =) Mötte upp älsklingen på centralen och promenerade bort till MAX där vi möttes av 6 personer ifrån Johans klass, beställde varsin hamburgare och satt där ett tag. Sen tog vi tåget hem och sen har vi bara myst i sängen och tittat på tv fram till 18.30 då han tog sitt pickochpack för att gå ner till planen. Och där springer han nu runt och tränar medans jag sitter här. :P:P haha Tänkte strax lägga upp dagens outfit, ska bara ladda över till datorn samt fixa till dem. =)

Vad har ni haft för er idag? =)
Ha en bra fortsatt dag.
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback