Söndag, 22 juni.

Hello bloggen. =)
Nu är jag tillbaka efter en underbar middsommarhelg. Massor av bilder kommer under de närmsta dagarna. =) Något att se fram emot va? :D Iaf, hoppa ni inte glömt bort mig, men det tror jag inte eftersom besöksantalet har legat runt 20-40 ändå. =) Jättekul att se.

Idag då, kom nyligen hem. Följde älsklingen till bussen. :( Saknar honom redan, men jag träffar honom på onsdag igen. :) Då jag, syster, bror och moster + älsklingen ska åka en dagstur till Åland. :D:D Skiit kul kommer det bli. En hel del godis följer nog också med hem, dock inte allt för mycket. (måste tänka på mina tänder, om jag ska ha några kvar till operationen... :P)

Kommer under dagen som sagt att lägga upp lite bilder ifrån middsommarhelgen, samt berätta lite grann. =) Och sen har jag tänkt ta tag i en hel del designbeställningar som legat ett bra tag.. Förlåt till er som fått vänta, var på msn under dagen så fixar jag er design idag. =) Bra va?

Hoppas ni haft en trevlig middsommarhelg.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Hej! jättefin blogg(: hur får du så stor header?

2008-06-22 @ 15:19:44 | http://almarosenlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback