Söndag, 29 juni.

Godmorgon. =)
Precis fått i mig lite frukost och lite mys innan dess, alltid lika underbart att vakna upp brevid älsklingen. (skriver väl så i nästan alla "morgon"inlägg? :P) Men så sant som skrivet heter va? :P

Idag då, inga planer men jag ska väl snart bege mig hemmåt. :( Och älsklingen ska hjälpa sin pappa städa någonting och imorn börjar han jobba... =( Och då får jag bara träffa honom i helgerna :( Hur ska jag klara det, kommer ju bli galen på mig själv. Jag borde också egentligen leta något jobb, men har så dålig fantasi på vad jag kan tänka jobba med. Och då säger väl många av er att det är bara att ta ett jobb, vad som helst liksom, det handlar om pengar. Men så är det inte riktigt för mig, om jag ska ha ett jobb så ska jag tycka det är kul, annars är det ju jobbigt att gå till ett jobb man hatar liksom. Det säger väl sig själv? Men aja...

Några planer idag för er då?
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Melissa

jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra idag.. ;p

2008-06-29 @ 12:00:22 | http://melissao.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Micha

Självklart ska man jobba med något som man trivs med, det håller jag fullständigt med dig om. Däremot kan det ju bli så att man någon gång i livet MÅSTE ta det där "vilket jobb som helst" för att klara sig ekonomiskt. Men du bor fortfarande hemma? I så fall blir ju saker och ting billigare, och då kan du kanske vänta ett tag tills du hittar det jobbet du faktiskt vill ha.. =)



Ha en fin söndag nu! Mina planer är enbart tvättningen änsålänge ;)

2008-06-29 @ 12:05:24 | http://eyeofstone.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* carro

min ända plan idag är att springa ^^ hehe, din då ?:)

2008-06-29 @ 12:07:15 | http://carolineamandaanette.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Ida

Idag händer det nog inte speciellt mycket.



Ha en bra dag!

2008-06-29 @ 12:07:21 | http://drinkitup.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Martina

förstår vad du menar med att ta ett jobb som man trivs med och nästan längtar till att gå till.

själv har jag två jobb och jag trivs inte direkt på något av det... och eftersom jag inte gör det så går det ut över min vardag, jag blir lätt kinkig och irr på dem i min omgivning, och självklart ska det inte vara så...

2008-06-29 @ 12:09:44 | http://marthiinanorman.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Ha en bra dag du med :)

2008-06-29 @ 20:42:46 | http://annikabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback