Stora funderingar...

Jag har många funderingar som snurrar runt i huvudet på mig. Eftersom jag fått 3 påhopp under bara den här veckan, vilket inte alls är kul, så känner jag inte för att skriva så mycket längre. Men egentligen borde jag inte låta dessa personer få mig att sluta skriva. Så jag har några funderingar, vilka är.

1. att jag ska fortsätta blogga fast mindre och verkligen tänka på vad jag skriver, vilket kan resultera i att besökare försvinner och bloggen blir "torr och tråkig".

2. att starta om bloggen och bara fortsätta med att göra designer åt er bloggare, men det kommer bli tunnt på den fronten. Eftersom inte så många vet att jag gör designer osv...

Ajaj, dessa saker tål att fundera många ggr över.
Men nu vill jag veta vad ni tycker? 1 eller 2?



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

fortsätt som du gör ! låt inte dom där idioterna stoppa dej :) !

2008-06-11 @ 23:03:10 | http://malinhedblom.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Maja

ta igen skit från nån! det är bara nån dum idiot som inte har något bättre för sig än o klaga på vad andra skriver. det är DIN blogg och DITT liv alltså bestämmer du själv vad DU ska skriva och inte någon annan! om det inte passar så kan de läsa något annat istället.



Ha det gott och fortsätt blogga!

2008-06-11 @ 23:05:01
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Jag tycker att du ska fortsätta precis som vanligt! Även om 3 idioter har klagat så kan jag lova dig om att det är många, många fler än så som följer din blogg. Jag vågar nästan säga att många av dessa (inklusive mig själv) skulle bli besvikna om du trappade ner på inläggen eller slutade helt. Jag säger som Grynet: Ta ingen skit!

2008-06-12 @ 00:14:08 | http://killingseagull.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Emmaa

Hej!

Jag har gjort en header,och vet inte hur jag lägger in den och en fpgel viskade i mitt öra att du gjorde fina designer och var bra på sådant,och det är du ju.

Men tack ändå om du inte vill :)

2008-06-12 @ 00:26:48 | http://emmaasvaard.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Natta

Du ska inte göra något mer än det du gör nu! STÅ PÅ DIG OCH GÖR DIN GREJ! Låt bli att svara till de taskiga personerna och ta bort deras kommentarer. Det är mitt råd. Vad är det du designar för något?



ha det bra!

2008-06-12 @ 02:39:03 | http://nezzzan.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* LindaLinda

Skit i deras kommentarer....såna får jag oxå ibland och frågan är hur de ORKAR kommentera...jag har min blogg för att skirva av mej och de som vill läsa gör det, vad jag sen vid blogga om ska de skita i ....

2008-06-12 @ 09:57:01 | http://aragon.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Fortsätt som du gör. Du gillar ju att blogga varför ska då någon anonym få stoppa dig från att göra det du är bra på och gillar?

2008-06-12 @ 09:58:20 | http://sannawiberg.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* matilda

detsamma :D

men skit i idioterna som bara gör påhoppen. antingen är de avundssjuka eller så har de inget annat för sig än att förstöra för andra. fortsätt!!

kram tjejen:)

2008-06-12 @ 11:44:56 | http://maatildy.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anna

Forstätt du.. Låt inte andra förstöra för dig.. Ignorera dem bara... Du verkar ha så sjukt många andra läsare än de där idioterna!

2008-06-12 @ 11:50:18 | http://annishanule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback