Tisdag, 24 juni.

Godmorgon.
Japp, det är länge sen jag var vaken så här tidigt sedan jag tog studenten. :P Hm, ni kanske undrar varför också. Jo det ska jag ta och berätta nu. Jag ska till tandläkaren (igen) för att laga de resterande två hålen jag har. Hoppas iaf att de tar båda två. Lite drygt att annars behöva gå dit en gång till. (!) Vi får hoppas på det bästa.

Så alltså, tandläkartid vid 9.30. Är typ hemma innan syskonen har vaknat. :P Haha, känns ju bra... Vill också sova. Nää nu ska jag ta och hoppa in i duschen en snabbis och sen käka frukost och efter det borsta tänderna noga (!) och därefter bege mig neråt när klockan börjar närma sig.

Annars händer nog inte så mycket idag, tråkigt väder just nu. Kanske spricker det upp under dagen, vad tror ni? Sen har jag också lyckats övertala älsklingen att komma ut idag. :P (lite mutning har varit igång, haha) Men eftersom vi åker på dagskryssning till Åland imorn med syster, bror och moster så kommer han ut i eftermiddag/kväll och hoppar över sin träning. Han har egentligen match i helgen, i göteborg, men tyvärr har han inge pengar till den resan. :( Stackare.

Men aja, duschen vara ja. =)
Hoppas ni får en bra dag
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback