TP + kladdkaka = MYS

Precis ätit middag, köttgryta och koktpotatis. :) Jättegott.
Var uppe till ICA förut också, herregud så varmt det var. Det blåste inte ens kallt! Men men inte ska man klaga nu när det är så skönt, men ändå... Någon måtta får det väl vara?

Och älskling, vattenkrig är väl inget? ;) hihi, andra gången han häller vatten ur glaset på mig sen jag kom hit. Och vid middagen blev det andra och då hällde Monica ut det som var kvar i tillbringaren. Var halva ungefär. :P

Min älskling är alltså liiite blöt nu. ;) Men men, ska strax gå ner igen och spela TP med älsklingens familj. =) Mysigt, kanske en kladdkaksbit slinker ner också. Vem vet. ;)

Hur ser er kväll ut? =)
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* bella

jag är fruktansvärt sugen på kladdkaka :P hoppas du får en bra kväll!

2008-06-08 @ 19:52:30 | http://brutalabella.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Marica Rödebäck

Vad det låter mysigt med TP med familjen =)

2008-06-08 @ 20:08:34 | http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback