Blåa naglar. (:

Sådär, nu har jag precis målat klart mina naglar. :P
Har också för övrigt tittat på Let´s Dance. Min favorit är helt klart Tina. :D:D
Älskar verkligen hennes blå-gröna klänning hon hade under sin samba (tror jag)
Vem är din favorit? Vem åker ikväll tror du?

Här nedanför ser du mina naglar före och efter samt bilder på nagellacket,
det kommer alltså ifrån Depend. Nr 59 tror jag, då det står det under. :P

       Före                                                            Efter
image41 image42

image46 image47




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

ååå vad snyggt =D dom där fingrarna skulle jag gärna vilja pilla och pussa med nu ;)

2008-03-21 @ 22:34:36
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Emlan

Den där blågröna klänningen på Tina e ju en exakt kopia från förra året!

2008-03-22 @ 13:24:45 | http://juciie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback