Långfredagen.

Godmorgon. :)
Vaknade för ett tag sen, och upptäckte att det snöade för fullt. Tog mig ur den varma sängen och kika ut mellan rullgardinen och upptäcker ett stort lager med vit snö överallt! Hur gick detta till?! :O:O
Jag som ville att våren och sommaren skulle komma nu, inte att snön som skulle ha kommit i dec,jan,
kommer nu i mars! Hoppas den försvinner lika fort den kom, då blir jag glad. :D

För övrigt är det ju som sagt långfredagen, då jesus korsfästes va? :S (lite dålig på det där, haha)
Dagen kommer naturligtvis bli lång för mig då jag inte har några planer alls, pojkvännen är sjuk så till honom kan jag inte åka. :( Eller klart jag kan åka, men känns inte så motiverande med tanke på snön då tågen kan bli jättesena pga det vita som ligger på spåren och sen jag har inte någon lust att chansa på att slippa bli sjuk jag med.. Förlåt, älskling. Så jag kommer väl antagligen pyssla lite här hemma och blogga självklart. ;)

Hur ser er dag ut? Några planer eller tar ni dagen som den kommer?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Ja, visst är vädret sjukt?!

Jag ska faktiskt festa ikväll, hur kul det nu blir i detta väder :S

2008-03-21 @ 14:00:46 | http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback