OMG

Sen jag började använda nagellacket Nailgrowth Miracle ifrån Sally Hansen. Så har mina naglar blivit grymt mycket längre och starkare, de går inte sönder lika lätt nu. Faktiskt så har de inte gått av sen jag började använda det. Det nagellacket rekomenderar jag er verkligen om ni vill ha starkare naglar!

Haha, jisses! Jag satt precis och tittade på gamla bilder. Då jag kom in i mappen med bilder då jag och familjen var i Bulgarien under september 2007. Kolla färgen på mina fina naglar. :D:D Haha, jag kommer så väl ihåg då jag målade dem. Hade packat ner asmycket i min necisär. Och då bl.a de nagellacket. Satte mig en dag och målade dem på hotelrummet. Och jag kan lova att folk kikade lite konstigt när de såg naglarna. :D haha. Men jag måste erkänna att det är en grymt cool färg, kanske ska måla dem så igen. :D Hmm, eftersom jag har påsklov nu så är det inte så många som skulle se. Därför ska jag göra det efter maten som just nu hålls på att göra tror jag. :D
Jag lägger upp före och efter bilder när jag är klar. ;)
Skulle du kunna tänka dig ha en sån färg?

Kolla själv bara. :D Snacka om blått!
image39



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sranje

coola naglar :D

2008-03-21 @ 18:12:28 | http://sraanje.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Emlan

Det är snyggt med lite galna färger på naglarna, livar upp liksom =). Hur mkt kostar ett naglack av det märket som stärkte naglarna? Hehe jag var också i Bulgarien i september -07, men hade dock knallrosa naglack ;)

2008-03-21 @ 18:13:20 | http://juciie.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jennie

jag gillar annorlunda färger på naglarna så jag ahde kunnat ha de :)

2008-03-21 @ 18:32:15 | http://hallon8.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Emelie

Riktigt snyggt med blåa naglar :D

2008-03-21 @ 18:40:19 | http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback