Söndag, 23 mars.

Godmorgon. =)
Sovit gott har jag gjort, gick upp lite senare än de tidigare dagarna denna helg. :)
Det för att jag låg till 2-3 inatt och pratade med Dennis, min bästis.

Ja, ni som följde min förra blogg (som för övrigt finns kvar också) vet att jag skrev att han inte betydde någonting längre. Men vi har löst det nu så allt är bra igen. =) Dennis fyller för övrigt 19 år idag, så jag tycker ni kan besöka hans blogg och lämna en söt liten kommentar. =) Klicka här för att besöka hans blogg. =)

Idag är det inga planer smidda, bara ta dagen som den kommer. :P
Så jag kommer troligtvis blogga en hel del. =) Är det något speciellt ni vill läsa om?

Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Grattis till honom =)

2008-03-23 @ 14:57:41 | http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback