Varför jag böt.

Jag har ju som sagt bytt blogg. Tidigare arkiv hittar ni på TheOnlyMee.
Och nu till varför jag böt, jo det är så att jag ville ha en liten personligare adress.
Och då blev det att jag var tvungen att byta alltihop, eftersom det inte bara går att byta adress som många vet. Lite tråkigt att det inte fungerar tyvärr, men jisses vilket jobb det skulle bli isåfall..

Någon gång ibland när jag känner att jag har idétorka, kanske jag lägger in ett inlägg ifrån min gamla blogg.
Så ni inte undrar ifall ni känner igen inlägget.

Denna onsdag har varit helt okej. :)
Började 12.10 med Svenska C och Psykologi A.
Lämnade då in min fördjupning, dock måste jag ändra lite saker på den. Mina lärare är så kinkiga..... *suck*
Hade också ledarskap, då provet där gick helt okej. Hoppas jag inte behöver göra om det.
Vädret idag ska vi verkligen inte tala om. Det har snöat och varit sol varannan timme!
På bussen hem var det sol, och direkt när jag gick av bussen kom det ett snöfall. Och marken blev vit...!

Hur har er dag varit?:)
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jennie

blev först lite förvirrad när jag såg din bild här :) haha men de förklara ju saken när jag började läsa inlägget!

2008-03-19 @ 22:16:58 | http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback