Back home.

Hejhej. =)
Fyf*n vad skönt väder det är ute va? ;) Så varför sitter ni här och läser, ut med er ;)
Själv så kom jag precis in, varit och tittat på Johans match. De vann, med 35-6 :D Jättebra match, av det jag förstod. :P Haha
+ under de 2 ½ timmarna jag satt där på läktaren så har jag bränt knäna.. Jättesnygga ränder ifrån kjolen osv... NOT. Aja, har ni tur kanske det kommer bild. ;)

Ska om ett tag ner till Valsta och köpa hem lite dricka och saker till chokladbollar samt pizza som middag. :):)
Resten av kvällen är lugn, framför tv eller dator. =)

Vad gör ni ikväll?
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Hihi själv har jag blivit lite brun om armarna (a)

2008-05-10 @ 16:57:18 | http://celebratelife.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Elin

Ikväll blir det grillning :) Hoppas du får en mysig kväll :)

2008-05-10 @ 17:04:15 | http://ellee.devote.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Evelina

ikväll gör jag som du- äter massa gott 0)!

2008-05-10 @ 17:06:36 | http://evelinastrand.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Benis

yeah min kväll blir oxå framför tv'n eller datorn ^_^

2008-05-10 @ 17:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback