Back in school.

Dåså, då sitter jag här i skolan. Sanna kommer nog snart så ska vi sätta i gång och plugga är tanken. :P hon skulle in och köpa något att dricka eftersom vi ska vara i skolan några timmar idag, själv så var jag smart att ta coop inne i slussen en snabbis innan bussen gick hit. :P

Usch, måste bara berätta om en grej som hände på pendeln när jag åkte imorse. Det kom först på en tant som satte sig snett mittemot mig, de nya tågen ni vet med 4 säten (2 och 2). Och strax efter kommer en snubbe och sätter sig brevid henne, alltså framför mig. Och jisses vad han stank sprit alltså. Och klockan var ju liksom bara strax efter 10. Men iaf, jag trodde inte dem hörde ihop fören han börjar peta på henne. Men hon ignorerar honom lika mycket som jag gjorde. Sen så satt han och skrek som f*n på pendeln. Och började prata om mig med henne, om min tandställning. :S Hm, haha. Sjukt var det iaf! Men de gick av innan solna iaf, så det var tur. :P

Nä, nu ska jag börja lite grann innan Sanna kommer vilket är alldeles strax. =)
Hoppas ni får en bra dag, kramar

Bjuder på en liten bild på mig. :P Ifrån sommaren 2006, tror jag det var.
Ser ni färgen på min axeln?
Åh, vad snyggt. Hoppas jag lyckas med det iår också. :D



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

sköönt med sommar och sol =)

lycka till med att bli brun!

2008-05-16 @ 12:10:54
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* LOVISA

söt bild!

2008-05-16 @ 14:36:25 | http://onemoretry.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* mli

fina solglajjer :D

2008-05-17 @ 10:35:50 | http://mliwannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback