Done. =D =D

Nu är jag äntligen klar med Matte C, eller iallafall det där momentet om derivatans definition. :D Känns bra, skulle egentligen fått några till uppgifter men dem ströck min lärare. :D:D Jissa om jag är glad över det. Såå j*vla trött på matte nu så det inte är sant.

Sitter just nu och har precis mailat pingstkyrkan om några frågor till vårt arbete. =) Hoppas på svar fort nu, så jag kan fortsätta skriva lite grann. Ska trotts det börja lite grann nu, så det inte blir så mycket till slutet. Vi har nämligen bestämt "möte" med vår religionslärare för en redovisning på tisdag, 20 maj kl.14.00. Då ska vi redovisa ett arbete om vår egen religion samt detta om pingstkyrkan. Önska oss lycka till va? ;)

Åh, jag vill hem nu. är jättetrött. Och jag ska liksom iväg sen igen kl.18 till en middag med tjejerna från laget. Hoppas det blir lyckat. =)

Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Evelina - blivande brud <3

åh vad duktig du är! jag läste aldrig matte c, tyckte det var tråkigt och att jag aldrig skulle behöva det ändå =)

2008-05-16 @ 15:41:00 | http://evelinastrand.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Det är så underbart att få saker överstökade! =)

2008-05-16 @ 16:15:12 | http://killingseagull.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Ida

fin blogg :)

2008-05-16 @ 17:37:54 | http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback