Enformigt (!)

Jag sa ju att jag skulle lägga upp dagens outfit, men eftersom jag har samma halternecklinne och kjol. Så blir det lite enformigt, därför får ni som vill se hur jag är klädd idag titta på detta inlägg. Bortse då ifrån svarta linnet under och de svarta legginsen. =) + så har jag bikiniöverdelen på mig, så jag slipper få massa fula onödiga ränder på ryggen eftersom det är så fint väder ute och matchen håller på i ca 2½ timme. =)

Så jag förväntar mig att få lite färg, men inte som sist jag satt där under en match. Brände hela ryggen då, och det var INTE skönt, bild hittar jag inte men har på min dator hemma. Så kan visa när jag kommer hem på söndag. =)

Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* majan

Snygga designer du har gjort :)

2008-05-10 @ 12:47:55 | http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback