Konstverk(?)

Dåså, nu är det viktigaste gjort. :P Som att gå med hunden, städa huset och boka om tandläkartiden. :P Känns skönt. Det var nämligen så att den tiden jag hade från början var samma dag min älskade pojkvän tar studenten (10 juni) och det vill man ju självklart vara med på. =)

Nu ska jag ta och fundera på vad jag ska ha för kläder imorn, kanske låter töntigt. :D Haha, men ni har ingen aning om vilka klädvalsproblem jag har. Och framför allt min mamma också. ;) Som man säger, man brås på släkten. ;) Haha.

Tänkte också ta och visa några av mina "konstverk" jag gjorde i Estetisk verksamhet (bild) i skolan under sista året. :P

Första:
Var i uppgift att rita av en känd bild men göra om den lite grann. Här till vänster ser ni då mitt resultat. :P Någon som kan gissa vilken känd bild jag skulle rita av/om?









Andra: Uppgiften var att rita en kvadrat och sen bara rita streck fritt. Och därefter skugga olika delar av det. :P Resultatet ses till vänster. :P











Tredje: I uppgift hade vi att rita ett landskap. =) Detta var nog det "finaste" jag ritade under kursen. :P haha, tro mig när jag säger att jag suger på att rita. :P haha.



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jessica Anshagen

Söta bilder hehe :)



Hoppas du får en jätte bra dag!

2008-05-27 @ 14:42:41 | http://www.jessi.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Du ritar betydligt bättre än mig ;)

2008-05-27 @ 21:26:34 | http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback