Måndag, 12 maj.

Hejhej. =)
Dålig uppdatering, igen (!) :( Vet inte vad som hänt, tappad insperation, tappad lust? Jadu, ingen aning. Men så kommer det nog vara ett tag framöver. Iallafall till efter studenten. Bloggar när jag har lust och tid helt enkelt, hoppas ni står ut med det.

Varit hemma några timmar redan. =) Skoldagen var helt okej, dock boring då alla verkade vara så sura (!). Inte mitt fel ju, eller hur? ;) Men men, skulle egentligen gått på min pojkväns studentskiva ikväll, men så blir det inte då ingen följer med.... Och själv tänker jag inte gå. Stan+Sent på kvällen (kl.22)=Otäckt!

Tänkte ta och plugga lite grann nu ikväll, några arbeten som fortfarande är ogjorda som jag tänkte ta tag i. Annars händer inget... Men men. =)

Hur ser er kvällsplaner ut?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Jag är också så dålig med uppdateringar :P

2008-05-12 @ 21:56:39 | http://celebratelife.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* S t y l i s s i m o - Fifi

Vi alla har våra perioder med dåliga uppdateringar. Men det går över :) Synd att du inte går på pojkens studentskiva.

2008-05-13 @ 10:21:34 | http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback