Måndag, 5 maj.

Goddagens.
Hoppas ni haft en bra dag hitills, klockan är iofs bara efter 12. :) Vilket jag faktiskt haft kan man säga, börjar med att klockan ringder 6.00 rätt pigg, men tror ni att jag går ur sängen för det eller? Ohnej, inte alls. Ligger kvar till kl.7.30 typ. Får på mig kläderna och lite frukost i magen. Sen bär det av mot bussen. :)

Haha, på bussresan så kommer det på en kille/gubbe. Alltså en av äldre ålder. :P Han sätter sig på sättet mittemot mig, alltså tvärsöver gången, ni förstår va? Iaf, och tar på sig bältet!! (en av de nyare bussarna) Haha, gissa om jag satt och garvade hela bussresan tills jag ska gå. :P Ärligt talat är det bra att man sätter på sig bältet, men det är den första som jag ser göra det!

Sitter förövrigt på Naturkunskap B, hjälpt Sanna med sin kodmall. Fick lite problem osv. Dock är det väldigt irriterande när man inte kan förhandsvisa resultatet. Någon som vet ifall det kommer komma en funktion över det på den nya plattformen?

Lunch efter denna lektion, vet inte ännu vad vi ska äta. :P haha, efter lunchen blir det Natur & Friluftsliv B. Och där blir det ett läxförhör om arter; 8 däggdjur, 11 fåglar, 3 olika ormsorter, padda, groda och 7 fisksorter och 10 trädsorter. Och de flesta kan man ju, bor man på landet så. ;)

Efter skolan bär det av hemmåt. Inga planer direkt, men plugga borde jag göra. Tar ju studenten om ca 3-4 veckor. Och snart står jag där i vit klänning och studentmössan. :D:D

Hur ser er dag ut?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Fanny

Hoppas du får en fin dag! :)

2008-05-05 @ 14:15:47 | http://faanny93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback