Tack tjejer för denna kväll. <3 =D

Min fredagskväll har varit underbar. :D:D Skit kul att träffa tjejerna i laget igen, trotts att det var sista gången vi alla var samlade. :( eftersom nu finns inte vårat lag längre. :(:(

Kvällen var så att vi samlades alla kl.19 för att käka och dricka lite grann, strax innan 21 så sticker de flesta hemmåt förutom 8 tjejer, vi var 15 stycken där från början (inkl. 2 tränare) Vi 8 som var kvar var det planerat att 5 utav oss skulle vidare in till stan, 3 av oss kvar är inte 18. Men när klockan börjar närma sig 22 så bestämmer Sanna och jag oss för att dra hem istället, tråkiga kanske ni tycker, ja det är kanske sant. Men jag har varit grymt trött hela dagen + magont och huvudvärk. :( Så det och drickande och hög musik lät inte så frestande efter lite tänkande.

Så jag och Sanna beger oss hemmåt och nu sitter jag här med huvudvärk och grymt trött. Så sängen för mig alldeles strax kan jag lova. Imorn är det lördag, älsklingen har match men vet inte om jag ska dit och titta. Den börjar iofs 13 och vädret ska inte bli det bästa. :( Men i värsta fall så åker jag lite senare till honom, vill ju ändå umgås med honom ju. ;)

Godnatt.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Vad tråkigt att laget är splittrat, men ändå roligt att det blev ett bra avslut!

2008-05-17 @ 10:07:30 | http://killingseagull.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Alexandra

hoppas du hade en bra kväll! :)

2008-05-17 @ 10:14:32 | http://norrlandsflickaan.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Aa synd att vi inte drog vidare. Men det kommer fler "chanser" :P

2008-05-17 @ 11:11:10 | http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback