mitt andra hem

Då sitter jag här hemma hos älsklingen igen, mitt andra hem typ. =D Tyvärr gick Johan nyligen ner till planen, träning. =( Så jag sitter här vid datan och är mätt efter maten som var pastaröra med bacon. :) Riktigt gott.

Resan hit, till märsta, gick bra. Mötte en kompis på bussen blev lite snack som tyvärr ledde till lite bråk.. Men det är en annan historia.. Men allt är löst nu, det var endast ett missförstånd.
Du är min sällsynta fågel. <3

Resten av kvällen blir lugn, tvn är påslagen och jag tänkte titta på "Frusna männ söker kärlek" Inte sett det tidigare, men hört att det ska vara sevärt iallafall, så nu ges det ett försök. :D Vad tycker du om du ser det?

Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* N.W

Vem träffade du på bussen, då?

Nyfikna mamma, va?

Pöss

2008-05-13 @ 19:55:22
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* N.W

Shit, vad mammor är jobbiga, eller?

Kram

2008-05-13 @ 20:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback