Ny design. =)

Då har jag suttit stora delar kvällen med att fixa designen och mass koder osv. :P Riktigt jobbigt ibland. :P Tur att kan man en hel del, annars hade det tagit en evighet. :P

Vad tycker ni, nya designen eller den gamla? =)
för er som inte kommer ihåg den gamla designens utseende ligger en bild nedanför här för att färska up er minne. ;)

(som ni ser är det rätt tomt i ena sidmenyn, men det kommer. ;) Ska nämligen nu hoppa i säng, för imorn måste jag vara utvilad. :D Har ju min studentmottagning då. :D:D Lite släkt och vänner kommer. :) (mest släkt, haha)

Så med detta inlägg och ny design säger jag godnatt och sovgott. =)
KRAMAR

Gamla designen



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Jättefint:D jag gjorde också en ny design inatt som jag ska lägga in senare idag på min blogg haha =)

2008-05-31 @ 09:34:15 | http://sannawiberg.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Tessan

Designen blev ju riktigt fin!

2008-05-31 @ 10:05:10 | http://tesseliss.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Barbro

Hej

Tycker du har fått till en underbar design på din blogg.............

2008-05-31 @ 11:10:28 | http://lillfjosa.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Designen blev jättefin! Ha det så trevligt idag på studentmottagningen! Många som kommer?

2008-05-31 @ 12:07:59 | http://killingseagull.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Nilla

Den nya designen var jättefin!

Passar bra nu till sommaren o dina

bilder.

kram på dig.

2008-05-31 @ 12:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback