Out of here..

Nuså, ska jag ta mig ner till ICA för att köpa hem lite gottis och läsk. :) Är slut hemma nu.
Mormor kom hem för ett tag sen, hade varit tvungen att åka till akuten imorse pga att hon hade svårt att andas. Men nu är hon hemma hel och ren(?) Hade varit något flimmer med hjärtat eller vad hon sa. Nu går hon runt där nere hos sig och är hes. :P haha.

När jag kommer tillbaka ifrån ICA tänkte jag lägga upp dagens outfit. =) Så hoppas ni kikar in snart igen.
Och jag hoppas på att min bikini har torkat tills jag är tillbaka för då lägger jag mig nog en stund i solen. :) Så fint väder här just nu, uppåt 18-19 grader ute. :D:D Sol hos er också?

Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lexie

okej, härligt :D



åh, ser fram emot dagens outfit :)

2008-05-03 @ 14:46:39 | http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback