Schtek. :P

Precis kommit in och bytt om lite vardagskläder efter att ha legat i dryga 2 timmar utan på altanen. :) Guud, så underbart det är alltså. Och ha iPoden på i högtalarna. Bara njuta av livet helt enkelt. :) Dock tror jag inte att det har tagit så mycket, det återstå att se ikväll. :P haha, då det brukar kännas och synas.

Nyligen kom mamma hem , hon och pappa ska åka iväg och handla mat och saker till min studentmottagning imorn. :) Och jag ska med, därav jag gått in. Annars hade jag nog lagt mig på andra sidan, vår stenaltan och fortsatt sola. :D:D

Hoppas ni haft en bra dag hitills och den fortsätter likadant så höres vi när jag kommer hem. :)
Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* mickis

tack så mycket :)

och grattis till studenten, själv har man ett heeeelt år kvar

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

hej snygging ;)

2008-05-30 @ 18:08:05
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Tessi

svar :

jag föredrar nog båda, men kanske lite mer solsemester, varmare och härligare men inget fel att åka på en skön skidsemester heller

2008-05-30 @ 19:06:29 | http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback