Tisdag, 13 maj.

Hej.
Skoldags då igen, eller har varit i skolan sedan kl.9. Började dagen med Matte C, en liten utvärdering där om talföljder. Hoppas det gick bra där. :) Gjorde några extra frågor också pga det jag missade på förra. Efter det var det Estetisk verksamhet (bild) där det var betygsprat och jag fortsatte på mitt rum. :S Ser hemskt ut. :P haha. Och nu sitter jag på Historia B lektionen och läraren ska tydligen iväg på möte. :S:S Hmm

Efter de lektionerna är det lunch och då är frågan om man ska äta eller åka hem direkt, vi får se hur det blir. När jag kommit hem så ska jag packa om för att åka till pojkvännen. Och resten av kvällen vet jag inte hur den ser ut. Troligen har pojkvännen min träning..

Hur ser era dagsplaner ut?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* camilla

fin överskrift på din blogg :)

2008-05-13 @ 13:07:40 | http://camillajarvas.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Jag ska bara ta det lungt, vila lite ;)



Hoppas du och pojken får det trevligt! =)

2008-05-13 @ 15:16:12 | http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback