Tisdag, 20 maj.

Hejhej. =)
Rätt fint väder dag va? Solen skiner till och från pga molnen, men det gör ingenting är ju uppåt 10-12 grader ut. =) Men det kom tyvärr nyligen en liten regnskur, men den slutade lika fort som den började. :P Underbar natt blav det tillsammans med älsklingen. =) Önskar man kunde få ligga brevid honom varje natt.

Idag då, sitter just nu på Estetisk versamhetslektionen (bild) Fått veta mitt betyg jag kommer få. :P VG. :D:D:D Jippi!! Det första VG:t detta år. Och i bild av alla ämnen. :P Haha, jag som suger på att rita. Har ni tur kan jag fota när jag kommer hem och visa hur dålig jag är. :P Lektionen innan var Matte C, klar med den kursen men måste vara på lektionerna pga närvaro!! :@ Sååå jobbigt och onödigt. Det var endast jag som satt i aulan och tittade på film, resterande satt i klassrummet och pluggade tydligen.. Iaf, tittade på "Good Will Hunting" med Ben Afleck, Matt Damon, Robin Williams, Stellan Skarsgård och Casey Affleck. Sett den förut, men den är helt okej. :D:D:D Nästa lektion blir Historia B, där vi ska fortsätta med de grejjer som är kvar i alla kurser. Läsa in sig lite på Religion redovisningen som äger rum kl.14.00 idag.

Efter plugget ska jag hem tror jag, skulle egentligen varit ett informationsmöte om laget ikväll. Men det blev vist inställt och ska vara den 26/5 istället....

Hur ser er dag ut?
Ha det bra.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sara

Åh bild var mitt favoritämne i skolan! Gick i o för sig Estetisk bild o form ;)

2008-05-20 @ 13:35:50 | http://fabulousprincess.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* carrouu

Shit vad mkt reklam du hade på din blogg till höger.. får du pengar varje gång man klickar upp ? jag är nystartad och undrar hur det fungerar bara :) hoppas du svarar

2008-05-20 @ 13:44:35 | http://ckandypop.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sabine

det var fint väder här i morse,

men sen började det ösregna :/

2008-05-20 @ 16:14:39 | http://enibas.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Hopas du får en mysig kväll! :)

2008-05-20 @ 18:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback