Tisdag, 6 maj.

Godmorgon. =)
Solen skiner idag. :D Blir säkert jättefint väder också, igår var det sol också. Men då blåste det en hel del istället. :( *brr* Men hoppas på att det är lite mildare vindar idag. =) Sovit gott föresten? =D

Vaknade runt halv 9, sjukanmälde mig. Har tandläkartid idag, 11.50. Och det blir så mycket åka fram och tillbaka om jag skulle åkt till skolan. Börjar egentigen om 5 min, 9.10 och då hinner jag Matte C och sen ca 20 min på bildlektionen. och sen var det tänkt att jag skulle tillbaka efter tandläkaren, men nej. Så jag är hemma idag.

Ska plugga gärnet har jag planerat. Och lite pauser däremellan också. Kan inte bara sitta och plugga timme ut och timme in. Kan ni? Hursom helst så jag klä på mig nu, käka lite och ta en dusch. Sen börja plugga lite grann innan jag tar mig ner till tandläkaren, önska mig lycka till! =D

Vad gör ni idag?
Ha det bra, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback