Torsdag, 1 maj.

Hej. =)
Hoppas ni hade en bra valborgskväll, för det hade jag. Gick inte till någon brasa, gjort det kanske 4-5 ggr. Ingen höjdare för mig, lyckas alltid börja regna osv då. Därför var alla i min familj hemma, bror och syster höll på att packa och fixa käk tills idag. Mamma och pappa satt vid varsin data. :P Haha, datafamiljen här vettu. ;) Jag och älsklingen kröp ner under täcket och satte på en film, som blev "Remember the titans" Helt okej film, handlade om amerikansk fotboll. Även om både jag och älsklingen sett den så tröttnade jag och satte mig vid datan, medans han fortsatte kolla. Han spelar ju amerikansk fotboll så han fastnade där. Somnade vid halv 1 någon gång tror jag.

Mammi väckte mig runt 8 tiden imorse, då skulle de åka iväg. Syster och bror har cup i Falun denna helg, åkte tidigt imorse kommer hem lördag eller söndag. Så jag har hela huset för mig själv. :D Dock åker älsklingen om ett tag, han har träning... Och imorn ska han en snabbis och repa på sin teater i skolan. Så vi får väl se om han kommer ut någonting. Lördag har han match som jag ska försöka åka och titta på, men måste hem sen igen. Är hundvakt och husvakt.... :S

Resten av dagen är inget planerat, tar det som det kommer. :) Tar väl upp någon skolbok och pluggar om ett tag, annars fortsätter jag kika runt på bloggar osv. =) Jo, juste dagens outfit kommer om ett tag samt den där kläningen jag hittade på barnavdelningen igår också. :P + en recension av filmen igår. =)

Hur ser er dag ut?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sanna

Dra på bio med mig idag då ;P Jag har skit B

2008-05-01 @ 12:31:40 | http://wiiiberg.devote.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* caroline

ha en bra dag :)

fin blogg du har!

2008-05-01 @ 15:23:09 | http://oowbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback