trött(!)

Nu börjar jag bli riktigt trött alltså, iofs har jag varit uppe sen 9.00 så det kanske man kan förstå att jag är trött nu. :P Inte sant? Sitter iaf och tittar på DH. :D Grymt bra, dock bara inne på migg 6 avsnitt av säsong 1. Kommer ta ett bra tag innan jag är klar med säsong 3... Hm, aja. Jag slipper iaf att vänta en vecka eller så för nästa avsnitt. ;) Det är bra det iaf. :D:D

Vad gör ni denna lördagkväll?
Ha det bra, kram



Före.                                                                                        Efter 2 min i mikro.



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lexie

ja, de är verkligen sjukligt söta :D



grandiosa är gott :)

2008-05-03 @ 22:46:13 | http://musicofc.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Vendela

DesperateHousewives är sååå bra!

2008-05-04 @ 11:28:27 | http://veryvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback