De senaste dagarna..

... som har varit har jag verkligen inte orkar uppdatera bloggen, tappat lusten lite känner jag. Finns inte så mycket att skriva om just nu. Tråkigt men sant, tyvärr..

Iaf så tänkte jag redogöra lite kort för er om de senaste dagarna:
Torsdag: Var hos johan, han jobbade och jag spelade WoW.
Fredag: Åkte samtidigt som Johan, jag hem och han till jobbet. Åkte sen med 12 bussen till Mölnvik med syrran och mötte upp pappa där för att senare åka vidare till Västertorp, nya klubbor köptes till syrran och brorsan. Därefter släpte pappa av oss på Ingarö, Gustav hade ju cup. Mellan 19-22 stod jag i caféet. Brorsans lag vann hela cupen, grattis. :)
Lördag: Åkte hemmifrån vid 8, hämtade upp en tjej ur syrrans lag och åkte till Ingarö, syrran hade cup denna dag. Hennes lag kom 3a av 4 lag. Jag åkte dock hem vid 4 med pappa, sen så kom Johan ut vid 7, käkade lite och tittade på tv.
Söndag: Gick upp vid 11 typ, käkade frukost osv. Följde Johan till halv 1 bussen och nu sitter jag här.

Ja, så har väl min helg sett ut. Får se när nästa uppdatering kommer...
Jo, föresten så har min bloggmail blivid hackad och massa mail raderats. Så ni som vet att ni mailat om designer kan gärna få maila om det. Tack på förhand!

Ha det bra.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Synd att du tappat lusten att skriva.. :(

jag är iaf inne här varje dag :P

2008-11-02 @ 16:19:57 | http://sannawiberg.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Jag förstår vad du menar om att ha tappat lusten på att blogga, jag känner precis likadant. Höstdepp,kanske? :P

2008-11-03 @ 16:12:16 | http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback