10 frågor, v.41.

Utmanad utav Miss Stylish om modet inför vår/sommar 2009.
Gör gärna utmaningen du med. ;)

1. Vilken av höstens trender tror du blir först med att vara uttjatad?
- Oj, ingen aning. Men när jag använder någonting jag gillar så använder jag det tills jag själv tröttnar, inte när modebloggarna tröttnar. :P Så mycket är jag inte inne i modet. :D
2. Hur tror du att det kommer gå för kollektionen som H&M gjort tillsammans med Comme des garcons? Flipp eller flopp?
- Jag tror ärligt talat det kommer bli en flopp. Inte hört om den tidigare, så... ja.:P
3. Vilken vinter jacka kommer bli vinterns mest uttjatade?
- Ingen aning, kanske de stora tjocka ifrån EVERST osv.
4. Vad kommer vi klä oss i på julfesterna, nyår osv?
- Rött och svart till julen, som alltid. :D Och det blir aldrig uttråkat, jag menar rött står ju typ för julen. ;) Och till nyår så kommer väl dessa glamigare klänningar, kjolar osv fram. :)
5. En produkt du tror kommer bli otroligt hypad i bloggvärlden inom en snar framtid?
- Hm, kanske dessa uggs alla verkar prata om just nu. :S Usch, jag kan verkligen inte förstå varför alla gillar dem. :S Annars så kanske det blir bröstcancerfonderna då det är oktober nu och alla kvinnor/tjejer inte vill ha bröstcancer så det är ju bara positivt om det blir just den grejen.
6. Vilket av höstens plagg tror du kommer hänga med till vårmodet?
- Säkerligen skinnjackan, den har ju varit på "tapeten" ett bra tag nu. =)
7. Vad blir vårens stora trend?
- Kanske plagg som visar att våren är på väg, färggladda plagg helt enkelt. :)
8. Vilken jeansmodell tror du kommer gälla till våren?
-
Hm, stuprören kanske eftersom dem har varit med rejält länge nu och ingen verkar dissa dem heller.
9. Kommer vi ta fram gladiator sandalerna igen till våren?
- Absolut! Ska införskaffa mig ett par sånna isåfall. :D Skitsnygga ju. ;)
10. Vad hoppas du INTE är en kommande trend under hela din livstid?
- Oj, ingen aning. :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback