I brist...

...på rubrik, så har jag även brist på sömn (om man nu ens kan ha det...:S). La mig för ca.1 timme sen och tänkte titta på en film, men sen kom jag på mig själv med att bara leta runt bland bloggar efter något att läsa, duktiga Camilla. Några tips på intressanta bloggar?

Är som sagt hemma nu, haha jag har varit det sedan innan 18.00 till och med. Men inte orkat blogga faktiskt, tagit upp kontakten med en vän idag. :) Oerhört skönt att få prata ut med honom igen. :):) Så stora delar av dagen har gått åt till att prata med honom. Annars så åkte jag ju ifrån älsklingen till Västertorp idag för att se syrrans match, en förlust på 0-2 blev det. Men de spelade grymt bra, en av de bästa matcher jag sett faktiskt. :) Pappa åkte också till jobbet vid 19-tiden.

Ja, mer finns nog inte att säga om denna dag.
Men vem vet, jag kanske gör några inlägg till innan jag somnar. ;) Om inte annat så bloggar jag imorn, då kommer även jag att dra vinnaren av den 13:e utlottningen samt göra en ny för utlottning. :)

Ha det bra & Godnatt.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ronja

ja sitter själv o slö läser en massa bloggar. egentligen borde ja jobba me min kandidat uppsats..

2008-10-06 @ 10:32:22 | http://storstadskvinna.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

hej, skulle inte du typ kunna ha ett blogginlägg där du svara på frågor. så som vad dina föräldrar jobbar med, hur många syskon du har och typ favorit maträtt mm ;D ja typ, sån där lite halvt onödigt vetande om dig (:

2008-10-06 @ 15:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback