Onsdag, 29 oktober.

Sorry för den riktigt usla uppdateringen igår, men jag fick igång mitt account på WoW. :D
Så efter middagen satt jag och spelade fram till 22.30. :P Så ca 5 timmar spelade jag. Hade tänkt att spela lite innan jag sticker iväg idag, men servarna var avstängda. :( Så det får bli när jag kommer hem igen.

Annars så har snart halva veckan gått, igen. :) Och helgen närmar sig med framsteg, dock är jag inte så exalterad inför helgen, då jag ska stå i caféet på Ingarö igen.. Fredag mellan kl.19-22 och lördag mellan kl.12-16...

Nä, nu ska jag ta och borsta tänderna. Ska ju som sagt till Forum Nacka och där möter jag upp syster och bror. Vi ska inhandla Gustavs födelsedagspresent, han fyller ju 15 år den 7 nov. :):) stor pojke. ;)

Hur ser er Onsdag ut då? :)
Men ha en bra dag
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Ms Stylish

Hej! Vill gärna utmana dig att svara på mina 10 frågor angående mode/skönhet :) Frågorna finns att hämta på:

http://msstylish.blogg.se

Under kategorin "10 frågor".

Ha en bra dag! Kram /Ms stylish

2008-10-29 @ 16:41:29 | http://msstylish.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofia

dude.. du ska inte stå 12-16.. du ska bara stå när inte jag kan

2008-10-29 @ 20:06:57 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback