Seeg tele.

Då är jag hemma igen efter tandläkarbesöken, som gick jättebra, och en sväng in på ByggOle då vi är på jakt efter ny ytterdörr. Den vi har nu börjar bli riktigt sliten, fönstret på den har gått sönder och när det är riktigt kallt så går den knappt att stänga för att den har svält.

Annars så har jag precis fått alla de 10 st smsen som folk igår har skickat till mig, snacka om att mobilen är seeg! Kanske också beror på att min inkorg är välldigt full och det börjar bli dags för mig att rensa den. :P Men många av de smsen jag har i inkorgen är ju söta eller fina, ja ni vet. Sånna sms som man egentligen inte vill radera, någon som känner igen sig? :P

Aja, middag snart. Min mage skriker efter mat. Och efter middagen kommer dagens outfit upp.
Ha det bra
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* camilla

Känner igen mig i det där med smsen men måste man ta bort så måste man :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback