Söndag, 12 oktober.

Hello bloggen!
Då är jag äntligen hemma efter en fullspäckad dag med innebandy. Brorsan hade ju som sagt cup mellan 13-21 idag, denna söndag.

Åkte hemifrån vid kl.12, hämtade upp en kompis på vägen. Alltid lika kul att träffa henne och prata ut om vad som helst. :) Synd bara att det inte blir allt för ofta. :( Men var på Ingarö till kl.13 då brorsans lag skulle samlas. De vann första, andra och trejde match. Alltså allihopa de spelade. :D Och mellan 17-21 så stog jag och syrran i caféet tillsammans med andra lagmammor. :)

Och här sitter jag nu, trött och ensam. Ingen pojkvän här den här helgen, hoppas jag får träffa honom nästa vecka. Vi får se, beroende på om jag ska vara barnvakt eller ej.

Nä, godnatt
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback