Söndag, 5 oktober.

Hej där.
Orkade inte blogga efter "Stjärnorna på is" igår för att vi gick ner och tittade på IRON MAN istället, så jag missade vem som åkte ut. Men läste på aftonbladet att det var Lulu Carter som åkte. Vet inte vem det är ens, haha. :P

Men iaf, söndag idag och det betyder att jag åker hem. Eller jag ska inte hem direkt, utan till Västertorp. Syrran har match vid 14.30 så jag åker dit och tittar och får skjuss hem sen. ;)

Annars så händer inte så mycket idag. Joo, en vinnare för den 13:e designutlottningen ska dras. Men ni har fortfarande lite tid på er att vara med i utlottningen, den avslutas nämligen kl.12.00. =) Nä, nu ska jag ta och byta om och göra mig i ordning så att jag är klar att åka sen vid 13-tiden.

Ha en bra dag. =)
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback