Tisdag, 7 oktober.

Hej Bloggen!
Ännu en dag med sol, känns alltid lika bra att vakna upp och se solen utanför fönstret, eller hur? :D

Vaknade vid halv 1 idag faktiskt, låg ju och tittade på DH fram till efter klockan 01 inatt. :P Kanske förstående att jag sov så länge då, hehe. :P Annars så har jag för en stund sen ätit frukost med mamma. Också hunnit med en promenad med hunden innan frukosten. Och strax ska jag ta och börja på den design som kommer att lottas ut senare. =)

Sitter också och tittar in på The Pirate Bay för att se om de nyaste avsnitten utav GG & OTH har kommit, men icke sa nicke. :( Kanske kommer senare under dagen då, iofs är klockan bara 14.25. :P

Annars så ska jag ta mig ner till min gamla skola om ett tag, för att lämna ett par pappren till en som jobbar där. Inte mitt CV utan mammas sjukintyg eftersom hon jobbar där. ;) Hon har åkt på en rejäl förkyldning och till råga på det så har hon en hosta som inte är speciellt snäll..

Aja, nu ska jag sätta igång med designen. ;)
Ha en bra dag. :)
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ellie

Lägg upp designen snart då! :D

2008-10-07 @ 16:20:03 | http://linesbyme.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Emleie

Hejhej!

Undrar ifall du

skulle kunna hjälpa mig med min press har försökt men förstår inte så mkt.



Kram<3

2008-10-07 @ 18:37:21 | http://snutttedd.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Carolina

JAAA, ÄLSKA SOLEN :)

2008-10-07 @ 20:51:45 | http://caroflina.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johanna

Du har en hur fin blogg som helst :)

2008-10-07 @ 20:55:45 | http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback