Torsdag, 16 oktober.

Hello Friends
Nu har mer än halva veckan gått och snart är det helg igen. :) Skööönt!
Jag har varit lite seg på att uppdatera de senaste dagarna, jag vet. :P
Men förhoppningsvis kommer lite uppdatering idag och imorn samt helgen. :)

Igår då, följde med moster till Forum Nacka då hon skulle till arbetsförmedlingen och sen blev det en liten fika där innan vi tog bussen till St:eriksplan. Moster skulle hade en läkartid på sabbatsberg som för övrigt ligger brevid min tandläkare på Odenplan. Därefter följde jag med henne till bussen och sedan mötte jag Johan i centralen efter att han slutat jobba så käkade vi på MAX och åkte därefter hem till honom.

Och här sitter jag nu i hans rum, vid hans dator. Han jobbar nämligen och slutar kl.17 så under den tiden ska jag springa lite, han har nämligen tagit upp sin familjs Obetreck (som man står upp och springer på, inget löpband alltså.) Annars så händer väl inte så mycket. :P

Hur ser er torsdag ut? =)
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mamma

Det är bra!

Kämpa på du bara.

HiHiHi



Kramizz

2008-10-16 @ 14:20:58
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sofia

Hejsan ska bara ta de lungt fara förbi mormor och övernatta där tills imorgon. Ha de bra

2008-10-16 @ 16:03:04 | http://mittsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback