Utmanad. :)

Jag har blivit utmanad av SveaJ att göra detta :)

Regler:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

7 saker om mig själv
- Längtar tills jag hittar ett jobb så att jag kan börja på mitt egna liv tillsammans med Johan. <3
- Haft ledbesvär (reumatism) sen jag var 2½ år. Dock "frisk" nu.
- Älskar Coca-cola och dumle snacks. :P
- Hatar att vara pank, men vem gör inte det. ;)
- Shopping är bland de bästa jag vet. Jag menar, vem älskar inte att köpa nya kläder. :D
- Lyssnar mest på rockmusik.
- Haft en livsperiod då jag bara använde svart, smink, kläder & hår..

Jag utmanar: Sanna, Sofia, Malin, Matilda, Ellinorak, Malin & alla som vill. :)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* elli

åh jag som blivit utmanad av en redan, haha tänkte precis utmana dig ju! (a) :D

2008-10-28 @ 17:01:14 | http://ellinorak.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofia

camilla har vart eeeeeeeeeemo:D <3

2008-10-28 @ 18:19:06 | http://ffiaw.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* LINA VERONICA

hihi, jo vi... har ingen relation som man kan prata om så mycket... vet inte vad det är mellan oss faktistk! ;P



hur känns reumatism? jag har börjat få jätteont i händerna och är rädd att det kan vara någon typ av det... HJÄLP!

2008-10-29 @ 10:04:31 | http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback